FWoE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Remedy's Diary

Siirry alas

Remedy's Diary Empty Remedy's Diary

Viesti  Mitten To Maalis 19, 2009 11:16 pm

Date xx.xx.xxx

Dalamas, Sealing Pig

Siitä on hetki kun olen viimeksi kaivanut sinut esille, oi ystäväni. Pitkään olen jättänyt kirjoittamatta ajatuksiani sivuillesi. Päiväni katakombeissa ovat olleet edelleen raskaita, mutta mieleni on ollut kirkas. Mutta nyt mieleni ei ole selkeä, ajatukseni kirkkaat. Kuitenkin tunnen oloni myös iloiseksi, tyytyväiseksi. Mieleni sopukoitten selvittämiseksi parempi palata siihen mistä kaikki alkoi.

Mestari lähestyi minua tärkeällä tehtävällä hiljattain. Ongelma oli Warlockien suunnalta, mikä ei herättänyt yllätystä. Mutta pääongelma oli homungulus, keinotekoinen ihminen joka aiheutti vakavaa tuhoa lähi kaupungeissa. Tunsin sisälläni muljahtavan kun mestari ojensi tämän tehtävän minulle. Miksi ei Faith? Hänen perustelunsa oli minun kehittynyt ymmärrykseni kuolleita kohtaan. Mutta homunculus ei ole kuollut, eihän? En väittänyt kuitenkaan vastaan mestarille, tarvitsin tämän mahdollisuuden näyttää osaamiseni, todistaa itseni. Ja ehkä myös todistaa itselleni, joten lähdin matkaan Cavaterin, Hedenin ja Esiniuksen saattelemana.

Kohtasimme tuon homunculuksen viimein Thonen porteilla. Ei ollut epäselvää että tuo kaupunki olisi ollut hänen seuraava kohteensa. Mestarin antama ranneke toimi niinkuin sen oli tarkoitettukkin, homunculus ei pystynyt vastustamaan sen voimaa. Hoidimme warlockit pois päiviltä, jonka jälkeen suuntasimme homunculuksen mukanamme, vangittuna takaisin katakombeille. Huomasin matkallani yllätyksekseni, että aloin sääliä tuota olentoa. Hänhän on kuin ihminen, mutta luotu? Tämä oli vasta alkusoittoa mieleni sumentumiselle.

Palattuamme mestari kutsui minut puheilleen. Hänen uudet ohjeensa oli tehdä yhteistyötä tuon homunculuksen kanssa. Vahvistaa rannekkeen luomaa yhteyttä, kehittää toinen toistaan. Nyt mieleni humisi tuulimyllyn lailla. Miksi minä, miksi minut valittiin tähän tehtävään? Miksi ei Faith? En pyytänyt vastauksia, sillä en uskaltanut. Uskon kuitenkin mestarilla olevan langanpäät käsissään. Uskon että hänen nappulansa ovat järjestyksessä. Kävellessäni noutamaan tuota homungulusta, en voinut olla pohtimatta, miettimättä mitä oikein oli tekeillä. Mutta mitä enemmän ajattelin sitä vähemmän ymmärsin. Hakiessani tuon homunculuksen, jonka nimeksi sovimme Fession, mietin mitä tulevaisuus pitää sisällään meille. Mitä meitä odottaisi Dalamas'sa, mihin mestarin ohjeiden mukaan suuntasimme.

Monta iltaa mietin mitä minun tulisi tehdä, mitä mestari minulta odotti. Mieleni ei ollut selkeä, ajatukseni poukkoilivat tuulenpyörteen lailla. Kuitenkin hiljaa ymmärsin että Fessionin ja minun suhde täytyi parantua kuoleman kautta. Tarkemmin ottaen taisteleminen rinta rinnan voisi olla se vahvistumisen lähde mitä mestari oli kaavaillut. Fessionin piti vahvistua. Sen aion tehdä, sillä se on mestarin tahto. Asetan oman kehoni vaaraan Fessionin kanssa, mutta ehkä saatamme saada jotain hyvää aikaiseksi siinä sivussa.

Fession on alkanut herättää mielenkiintoani. Hänen kylmähkön ulkokuorensa alla on herkkä sielu, tämä on mihin uskon. Hän välillä vaikuttaa keneltä tahansa elävältä, ei luodulta. Hän on kuitenkin hyvin erillainen muihin kuolleisiin verrattuna, mutta hänhän ei ole kuollut? Mieleni tilaa ei helpota se että Fessionin jatkuva läsnäolo saa minut jännittyneeksi, varovaiseksi. Haluaisin olla luottavainen, mutta hän saa minut aina välillä pelkäämään. Vaikka hänen lojaalisuutensa vaikuttaa aukottomalta, en meinaa saada unta. Haluan luottaa häneen, haluan että hän luotta minuun...
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Remedy's Diary Empty Vs: Remedy's Diary

Viesti  Mitten La Huhti 25, 2009 8:48 pm

Date xx.xx.xxx

Dalamas, Sealing Pig

Jälleen näen hyväksi kaivaa sinut laukustani. Ottaa sinut esille ja purkaakseni mieltäni sivuillesi. Ajatukseni jatkavat sekavina, mutta pientä valon pilkettä on nähtävissä. Tämä voi toki olla harhakuva, aiheuttanut viimeaikojen konfliktit ja nopeat päivät. Ajatukseni ovat pysyneet valppaina ja mieleni ei ole haahuillut selittämättömien asioiden yllä. Mutta tähänkin on ollut helppo löytää syyllinen.

Warlockit ovat uusi ongelmani. Käyttääkseni merkitystä uusi heidän tapauksessaan on ettei he halua minua, he haluavat Fessionin. Allekirjoittanut olen vain heille este tuon miehen, homonculuksen takaisinottamiseksi. Hänen kääntämisensä takaisin tunteettomaksi tappokoneeksi. Elottomaksi osaksi heidän suunnitelmaansa, mikä se sitten ikinä olikaan. En pysty enkä halua ajatella Fessionia sellaisena kuin hän oli. Hän on muutaman kerran jo esittänyt piirteitä jotka voisivat hyvinkin olla ihmisen. Ja olen myös jo hyvin varmistunut erottamaan hänet kuolleista. Hän ei ole ollut kuollut, hänet on tehty, rakennettu. Mutta hän ei ole sitä mitä muut kuolleet jakavat, vaikka hän ei myöskään meidän kastiimme kuulu. Se mitä hä non on minulle vielä mysteeri osiltaa. Mutta huolimatta siitä, aion pitää noiden warlockien ja heidän inhottavan hienostosukuisen edustajansa erossa Fessionista, kunnes itse liityn niiden joukkoon jotka minua palvelevat.

Remedy
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Remedy's Diary Empty Vs: Remedy's Diary

Viesti  Mitten La Kesä 13, 2009 11:12 pm

Date xx.xx.xxx

Dalamas, Sealing Pig

Taas kaivan sinut esille sillä jälleen on sattunut paljon. Tämä näyttää olevan lisääntyvissä määrin siitä lähtien kun minut määrättiin työskentelemään homonculus Fessionin kanssa. Siitä on nyt vajaa viikko kun lupasimme auttaa Dalamasin kaupunginvartioita yhä kasvavan rosvo-ongelman kanssa. Olemme rikkoneet monta heidän leiriään ja saattanut useat heistä oikeuden eteen. Monet heistä ovat tietämättömiä teoistaan, käsitä eivät vääryyttä. Monet olosuhteen vankeja, nuoria ilman tulevaisuutta. Sydäntäni pistelee asettaa heidät vastuuseen teoistaan, vankeuteen pitkäksi aikaa, mahdollisesti koko loppu elämäkseen. Mutta kuitenkin uskon että ilman meitä saattaisi yhä useampi haavoittua, kuolla, kärsiä. Onneksi kuitenkin erään Damalasilaisen maagin avulla saimme Fessionin asetta paranneltua, jotta hänen tehokkuutensa kasvoi mutta uhrit eivät sattuneet niin paljon, eivät kuolleet. Rintani ei pistele enää niin pahasti. Olen tyytyväinen.

Olemme myös tehneet uuden tuttavuuden viime päivinä. Tämä tuttavuus on myös yllättänyt minut täysin, sillä en koskaan olisi olettanut ystävystyväni ulkoplanaariseen olentoon. Mutta tämä mephit, Nalia kuitenkin on nopeasti näyttänyt minulle etteivät ne kaikki ole pahoja. Itseasiassa uskon ettei tämä tyttö ole paha ollenkaan. Mutta hänen syynsä tällä planaarilla olemiseen on hänen mestarinsa. Mestari joka on nyt kadonnut. Minulla kävi pientä sääliksi, etenkin kun hänestä oli tullut 'orpo'. Vaikka hänen tapauksensa oli erillainen kuin oma kirottu isäni, tunsin myötätuntoa pientä kohtaan ja lupasin hänelle että etsisimme hänen mestarinsa pikimmiten. Tämä veisi tiemme ensin takaisin Iktohornin katakombeihin.

Remedy

-----------------------------------------------------------------------------------------

Date xx.xx.xxx

Dalamas, Sealing Pig

Tänään taistelimme 4:nen rosvojoukon kanssa. Taistelusta selvittyämme havaitsin heidän rosvoamiensa tavaroiden joukossa jotain todella omituista. Tavaroiden seassa makasi miekka, miekka jollaista en ollut koskaan ennen nähnyt enkä varmasti toista samanlaista löydä. Nostaessani tämän ison miekan maasta voin vannoa että kuulin sen murisevan. Sen voima huumasi minut heti, sen mittaavat maagiset kyvykkyydet mykistivät minut. Tuntui kuin maailma hetkeksi katosi ympäriltäni, hetkeksi olin vain minä ja miekka. Nyt en tiedä mitä olettaa, mitä tehdä. Ajatukseni eivät kulje kunnolla ja tämä miekka kiehtoo minua suunnattomasti. Hädin tuskin maltan silmäni ummistaa.

Remedy

-----------------------------------------------------------------------------------------

Date xx.xx.xxx

Catacombs, Own Room

Kosteahkot seinämät ja ummehtunut mutta tomuinen haju valtaavat huoneen missä taas pitkästä aikaa makaan. Olemme saapuneet takaisin kotiin, tai ainakin paikkaan mitä pystyn eniten kodiksi kutsumaan. Mestari halusi meidän tulevan myöhemmin, mutta uusi tuttavuuteni sai minut hiukan kiristämään tahtiani. Matkallamme Dalamas'ssa tapaamamme Nalia oli mukanamme nyt kun palasimme katakombeihin. Kunhan olemme suorittaneet mestarin antaman tehtävän olen sallittu mennä auttamaan ystävääni hänen etsinnöissään. Sain vihjettä eräältä ärsyttävältä henkilöltä että minun tulisi etsiä pääkaupungin Arcane Orderista henkilöä nimeltä Sarawathi. Mutta tätä matkaa ennen minun tulee läpäistä tesi minkä Mestari on minulle suunnannut. Ei mikä tahansa tehtävä, vaan komento tappaa. Minun tulee tappaa viisihenkinen ryhmä hyvän nimissä taistelevia ritareita, paladineja. Mieltäni vaivaa se että tiedän astuvani heidän eteensä edustaakseni kulttiamme, mestarini käskystä, mutta tekeekö se minusta pahan? Vain koska en suostu antamaan heidän toimia kulttiamme vastaan, mitä he pitävät pahana, olenko minä paha? Pystynkö olemaan hyvä jos asetun hyvää vastaan?

Opin myös paljon löytämästäni miekasta. Se on todellakin henkeäsalpaava, uskomaton maaginen esine. Olen myös oppinut sen nimen, Pyralis. Muutaman päivän olen totutellut siihen, monta päivää kantanut sitä selässäni. Minun hennolle keholleni ja ohuille käsivarsilleni se on huomattavasti liian massiivinen, mutta jokin saa minut pitämään siitä kiinni, luottavan siihen. Sen mahtavat maagiset voimat ovat saaneet minut pauloihinsa. En ole nähnyt mitään vastaavaa.

Remedy

-----------------------------------------------------------------------------------------

Date xx.xx.xxx

Capital, own house

On kulunut monta toiminnan täyteistä päivää kun viimeksi kaivoin sinut esiin, joten en ole varma mistä aloittaisin. Enää en ole katakombeissa omassa huoneessani. Nyt olen pääkaupungissa, omassa talossa. Talo minkä vasta ostin. Fession ei ole sanonut mitään mutta häntä on selvästi ihmetyttänyt päätökseni. Uskon kuitenkin tämän olevan rauhaisampi ja kodikkaampi vaihtoehto majatalossa yöpymiselle, etenkin kun näyttää että olemme täällä pitemmän tovin.

Utheras, se tyhmä tyhmä mies! Hän oli taas ongelma suurella O:lla. Hän se ei osaa ymmärtää ettei minusta trvitse ola huolissaan, olen tarpeeksi kyvykäs pitämään huolta itsestäni. Ja onhan minulla Fession mukanani, mikä kyllä saattoi olla myös hänen osasyynsä käytökselleen. Mutta niin paljon kuin minulla mieleni tekisi tässä kiukutella, joudun kiittämään häntä. Hän oli suuri apu taistelussamme tuota viisihenkistä paladiini seuruetta vastaan Tanaralin raunioituneessa kaupunginosassa. Teimme mitä mestari antoi tehtäväksi, päihitimme heidät ja toimitimme heidän ruumiinsa mestarille itselleen. Taistelu oli varmasti hankalin mihin olimme joutuneet, mutta se antoi meille luvan matkustaa pääkaupunkiin auttamaan Naliaa hänen mestarinsa etsinnöissä. Myös tämän tehtävän myötä sain kohennettua asemaani kultin piirissä. En jäänyt suuremmin tätä juhlimaan vaan lähtiimme Fessionin ja Nalian kanssa pikimmiten taas liikkeelle. Nopeasti ennenkuin Utheras saisi tietää suunnitelmistani.

Saavuttuamme tänne suureen ja mahtavaan... Ei en keksi sanoja kuvailemaan pääkaupunkia. Se on ISO! Pääkaupunki on eloisa ja monien kauppojen peittämä, aivan toista kuin pienet Greenlandsin kaupungit. Joka päivä näen väkeä enemmän kuin koskaan ennen sieltä mistä tulen. Tämä kaupunki on aivan eri tasoa kuin Tanral tai Dalamas. Kuitenkin saavuttuamme tähän suureen pääkaupunkiin, suuntasimme tiemme kohti Arcane Orderia tapaamaan tätä Sarawathia. Hän vaikutti hyvinkin taitavalta velholta ja tämän lisäksi selvisi että hän on etsimämme henkilön, Nalian mestarin kihlattu. Pääsimme yhteisymmärrykseen hänen etsimisestään ja Sarawathi lupasi ilmoittaa siitä miten etsinnät edistyisivät. Toivon Nalian puolesta että saamme pian jotain johtolankoja.

Remedy

-----------------------------------------------------------------------------------------

Date xx.xx.xxx

Capital, own house

Fession on idiootti! Hän ei ymmärrä miten olen alkanut tuntemaan häntä kohtaan, ei tiedä miten sydämeni hakkaa kun sanon kaikkia noloja asioita hänelle! Idiootti! Phew.. Mutta taas hänen kokemuksensa normaalista elämästä ei ole kovinkaan kattava. Hän ei ole vasta kuin kahdeksan vuotias, tai siis hänet 'luotiin' kahdeksan vuotta sitten. Ehken voi olettaa häneltä että hän vielä ymmärtäisi. Mutta sen tiedän että hän älyää asiat nopeasti. Vaikka hän ei omaa kokemusta hän osaa järkeillä erittäin hyvin. Eilen illallakin hän osasi lukea eräitä nuoria keskustan kapakassa, lukea heidän haluaan hallita ilman että hän tiesi mistä oikeastaan oli kyse. Hän myös osasi veikata miesten 'heikkouden' naiskehoon. Mutta taasen en saanut häneltä vastausta oliko hän kiinnostunut naiskehosta, tai minun kehostani.

Tapasimme jälleen Daola Primsriverin, Sailing Pig majatalon omistajan siskon ja bardin eilen illalla. Olin saanut itseni tappeluun kourallisen paikallisten poikien kanssa. He mesosivat jotain siitä kuka omistaisi lähialueen kadut ja minua alkoi hiukan ärsyttää heidän perättömät uhkailut, jotenka antoimme Fessionin kanssa heille opetuksen (olisin kyllä pärjännyt yksinkin). Daola sattui myös paikalle ja hän näki parhaaksi auttaa minua, mutta loppujenlopuksi se päätyikin siihen että Fession joutui auttamaan häntä. Oli kuitenkin mukava nähdä että Daolalla oli kaikki hyvin. Hänen lähisukulaisensa menehtyi hiljattain ja sattumalta minä olin viestinviejä Daolalle ja hänen veljelleen. Lahjoitin heille vähän rahaa omistani, tiedän ettei se korvaa mitään mutta ehkä se helpottaa heidän asemaansa. Ainakin vahvasti toivon niin.

Note to self: Sarawathi likes carpets.

Remedy
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Remedy's Diary Empty Vs: Remedy's Diary

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa