FWoE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

John Grant

2 posters

Siirry alas

John Grant Empty John Grant

Viesti  fidel La Helmi 19, 2011 6:02 pm


hyvää huomentapäivää kaikille, olen John Grant ja olen kotoisin faltinin lähistöltä. Olen koko ikäni elänyt maatilalla ja sen ja jumalten suosion ansiosta olenkin kasvanut näin isoksi. Kun nyt maalta olen kotoisin niin voin sanoa että tietokoneet ovat kummallisen hankalia laitteita joiden käytöstä en juurikaan ymmärrä mitään kun en ole moista käyttänyt juurikaan ikinä. Minut tuotiin tähän kouluun pelaamaan jalkapalloa ja harjoittelenkin todella paljon sitä ja kaikkea muutakin urheilua pysyäkseni hyvässä kunnossa. Koulussa en ole koskaan ollut kovinkaan hyvä mutta uskon että kova, nöyrä työ tuo tuloksia ja jumalat auttavat meitä löytämään oman paikkamme tässä maailmassa. kiitos kaikille ja jumalten siunausta.
fidel
fidel
Rookie
Rookie

Viestien lukumäärä : 54
Reputation : 0
Registration date : 06.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

John Grant Empty Vs: John Grant

Viesti  fidel Ti Huhti 26, 2011 1:29 pm

matsi meni aivan helevetin hyvin. ainut vika näyttäis olevan että keane on tottunu olemana go-to-guy ja kentän kovin jätkä mikä ei tuu kestämään kovin kauaa sillä tottahan QB on pelin keskus ja aivot ihan aiheesta, toivottavasti sillä pää kestää kun pystyy varmasti aiheuttamaan vitutusta halutessaan.

onkohan tuosta jalkapallo-sarjasta muuten virallisia tilastoja olemassa? mikä on rookie-ennätys, saako rookie of the year jonka pystin, saako mvp pystin?
fidel
fidel
Rookie
Rookie

Viestien lukumäärä : 54
Reputation : 0
Registration date : 06.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

John Grant Empty Vs: John Grant

Viesti  Mitten Su Toukokuu 08, 2011 8:41 am

fidel kirjoitti:onkohan tuosta jalkapallo-sarjasta muuten virallisia tilastoja olemassa? mikä on rookie-ennätys, saako rookie of the year jonka pystin, saako mvp pystin?

Kyllä on netissä olemassa lukioiden verkkosivuilla jalkapallo-osio, mihin tilastoidaan kausien tulokset, pelaajakohtaisesti tulokset ja jonkin verran videomateriaalia eri otteluista (pääsääntöisesti kauden loppupuolella). Sivulta löytyy myös edellisten vuosien tilastoja ja tuloksia. Rookie, kovin jätkä ja voach saa palkinnon kauden lopuksi.
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

John Grant Empty Vs: John Grant

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa