Tää on just tätä
5 posters
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Tää on just tätä
Nyt on avattu oma foorumi offtopic aiheille, eli keskusteluille 'Fallen Winds of Elurian' alueen ulkopuolelle.
Enjoy
Enjoy
Sen saman jatkoa
Sen suurempia esittelyitä. Moi.
Mua tuskin näkee tuolla FWoE:n topiikin alta mutta voinen toivottaessa esittää miltei ammattitaidottomia kommennteja melkeinpä aiheesta kuin aiheesta. Ajattelinpa vain tänne paikalle ilmoittautua. Jatkakaa.
Mua tuskin näkee tuolla FWoE:n topiikin alta mutta voinen toivottaessa esittää miltei ammattitaidottomia kommennteja melkeinpä aiheesta kuin aiheesta. Ajattelinpa vain tänne paikalle ilmoittautua. Jatkakaa.
Elythan- Rookie
- Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 103
Registration date : 05.05.2008
Vs: Tää on just tätä
Kiitän, on hyvä kasvattaa 'asiakaskuntaamme' Täällä voi puhua, avautua ja tilittää kyllä ihan rauhassa ropeltamiseen tai mihin tahansa liittyen mikä painaa mieltä
Elythan kirjoitti:Sen suurempia esittelyitä. Moi.
Tervetuloa!
Minun tilanne on varmaan etri saatat bongata minut millon mistäki, kun minulla on tää työ
Työpaikalla joku haisee hyvältä, varmaan ruokaa?
Fanaattinen yhteisö täällä kun ei paria minuuttia kauempaa tarvinnut odottaa ja heti sain vastauksia viestiin
Elythan- Rookie
- Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 103
Registration date : 05.05.2008
Elythan kirjoitti:Fanaattinen yhteisö täällä kun ei paria minuuttia kauempaa tarvinnut odottaa ja heti sain vastauksia viestiin
Olen töissä eikä ole muutakaan tekemistä xD
EDIT:Hahahaa.. Mitten huomasin että admin voi vain lisätä topickeja ja vastata viesteihin "Roleplaying yleisyydessään":ssä
Älkää teloittako mua, mutta... Mikä helvetti on FWoE?
Tutor- Rookie
- Viestien lukumäärä : 36
Ikä : 37
Registration date : 06.05.2008
FWoE on Fallen Winds of Eluria. Ongoing rope jossa toimin pelinjohtajana. Lähtenyt aikaisemmin viime vuoden puolella soolopelinä Daemonille
Nyt vähän kehittynyt uudelle asteelle sen myötä ku koodaaminen alko kiinnostaa
Mitten kirjoitti:FWoE on Fallen Winds of Eluria. Ongoing rope jossa toimin pelinjohtajana. Lähtenyt aikaisemmin viime vuoden puolella soolopelinä Daemonille
Oikeesti tämä on vaan kulissi uudelle disney piiretylle or not....
jälleen kerran ollan kahden Mitten LET's DUEL!!!!!
Very well! But I must warn you, I might not be rich, but I am the GM of FWoE, so screw the rules!
Hmmmm... ehkä meidän pitäs rajoittaa
http://naurunappula.com/107738/4009.jpg?offset=2274
http://naurunappula.com/107738/4009.jpg?offset=2274
Aaaww... Hiljanen päivä foorumilla..... :I taas vähä meininki et oon täälä yksin ja puhun itselleni sniff....
Pitää siis tehä jotain muuta, että selviän tän työpäivän :S
Pitää siis tehä jotain muuta, että selviän tän työpäivän :S
On totta että foorumi vaipuu helposti hiljaisuuteen, mutta tämän estämiseksi toivonkin foorumilla olijoita, etenkin pelaajia keskustelemaan aiheista. Itsestään eivät viestit kirjoitu. Olen itse ollut kahden viime päivän aikana estynyt olemaan koneella joten omat viestini ovat jääneet malko vähille sen takia. Mutta nyt uskoisin että tulevien päivien aikana tulen olemaan enemmän koneella ihan vain senkin takia että FWoE:n sivut päivitetään 2.0 versioon
Uuh! Googlessa hakusanalla FWOE oli sivustomme jo kolmas osuma
Tutor- Rookie
- Viestien lukumäärä : 36
Ikä : 37
Registration date : 06.05.2008
Ohan se siellä ollu jonkun aikaa, mutta mulla se on tippunu 5 sijaan hakusanalla :I
hmm tällä hetkellä näyttää siltä, että sivusto on kokonaan uponnut googleen
edit: löysin yhen kolmanella sivulla ja seki meni lupeen xD
edit: löysin yhen kolmanella sivulla ja seki meni lupeen xD
Tilanne foorumin kannalta alkaa näyttää enemmän tai vähemmän 'kuolleelta'. viimeisin lisäys on ollut noin puolisen viikkoa sitten, ja keskustelut ovat olleet melko vähissä.
mjaa-a.... no mitä kattoo käyttäjä listasta täällä ei ole edes käynyt kukaan viime päivinä... Ehkä foorumia pitäisi laajentaa käyttäjä ryhmiä ...
*Kommenti ei ole enään ajankohtanen! avatar vaihtunut*
Tulee aika retardet olo tän uuden avatarin kanssa :I
Tulee aika retardet olo tän uuden avatarin kanssa :I
Viimeinen muokkaaja, Daemon pvm To Heinä 03, 2008 12:57 pm, muokattu 1 kertaa
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa