Joku tulee ;) Chapter 3 about to end.
3 posters
FWoE :: Gurps :: Fallen Winds of Eluria
Sivu 1 / 1
Joku tulee ;) Chapter 3 about to end.
On luvassa suuria yllätyksiä! Fallen Winds of Elurian Kolmas Chapter lähestyy loppuaan. Ennen tätä loppua on luvassa vielä paljon yllätyksiä, verta ja hikeä, sekä todellinen yllätys esiintyminen eräältä hahmolta
Vs: Joku tulee ;) Chapter 3 about to end.
tilanne näytti varsin rauhalliselta viime näkemällä, mahtaako joku ehkä puukottaa selkään? itse veikkaisin että matterilla on pikku ylläri selessä(eikös me sinne oltu menossa) ja luciferin isukki liittyy asiaan varsin epämukavalla tavalla...
fidel- Rookie
- Viestien lukumäärä : 54
Registration date : 06.05.2008
Hmmm... Mulla taitaa olla aavistus kuka astuu kuvioihin erittäin pitkän tauon jälkeen... Viimeksi nähtiin kun Magette kuoli
fidel kirjoitti:tilanne näytti varsin rauhalliselta viime näkemällä, mahtaako joku ehkä puukottaa selkään? itse veikkaisin että matterilla on pikku ylläri selessä(eikös me sinne oltu menossa) ja luciferin isukki liittyy asiaan varsin epämukavalla tavalla...
voi olla voi olla Ja Sele oli tosiaan se kylä joka jo siinsi horisontissa kun ystävämme matakasivat kohti Matterin mahdollista ansaa
Daemon kirjoitti:Hmmm... Mulla taitaa olla aavistus kuka astuu kuvioihin erittäin pitkän tauon jälkeen... Viimeksi nähtiin kun Magette kuoli
Aah puhutko siitä seekeristä? hmm, sehän voisi olla. Hänhän pakeni Daylan vankilasta muiden vankien ohessa. Could it be?
Mitten kirjoitti:Aah puhutko siitä seekeristä? hmm, sehän voisi olla. Hänhän pakeni Daylan vankilasta muiden vankien ohessa. Could it be?
Eipä muuten ollut oli joku toinen.... hmmm damn en muista enään
Tästäkin on melko kauan aikaa
FWoE :: Gurps :: Fallen Winds of Eluria
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa