FWoE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute?

3 posters

Siirry alas

Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute?

Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_lcap0%Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_lcap25%Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_lcap0%Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_lcap0%Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_lcap25%Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_lcap50%Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Vote_rcap 50% 
[ 2 ]
 
Ääniä yhteensä : 4
 
 

Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Empty Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute?

Viesti  Daemon Pe Kesä 27, 2008 11:52 am

Kysympä tässä ku ei oo muutakaan tekemistä ;D Enkä tietenkään meinaa, että paras tarkoittaisi sitä 18:sta, vaan minkä uskoisit kovimmaksi...
Ja mielellään voisi lukea perusteluja Very Happy

Minäpä aloitan

Noh minun tuntevat ihmiset tietää, että en ole fyysisesti mahtava ihminen... enkä kovin fiksu tai charismaattinen... Neutral MUTTA...
Uskon että Wisdom on minun voimakkain Atribute... Mielestäni olen pitkä pinnainen ja ajattelen monia asioita laatikon ulkopuolelta.


king
Daemon
Daemon
Real Case Discusser
Real Case Discusser

Viestien lukumäärä : 636
Ikä : 36
Paikkakunta : Oulu
Reputation : 3
Registration date : 24.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s8saju00/

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Empty Vs: Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute?

Viesti  Mitten Ti Heinä 15, 2008 11:17 pm

Kaikki kaatuu charismaan. Pakko myöntää etten ole loppupeleissä kovin fiksu, tai viisas, tai edes ketterä. Mutta jotenkin sosiaalisesti lahjakas, ehkä. En osaa pitää mitään palopuheita, toisin kuin nimeltä mainitsematon kaverini, tai käydä hienoja neuvotteluja hienoine asiaslengeineen. Mutta uskon että omaan korkean karisma scoren sen takia että omaan jotenkin loogista ja soveliasta ajattelua sosiaalisissa tilanteissa. Monesti olen porukassa se joka on molempaa mieltä, siksi että kaikessa on aina kaksi puolta. Asiassa kuin asiassa. Mutta kai se on toi karisma. Mutta se ei kyllä ole lähelläkään 18. Itseasiassa on parempi olla lahjaton (niinq minä) ja treenata kaikkea tunteella, ku olla kovat attributet ja aloittaa korkealta. Tulee onnistumisen elämyksiä ja voittajafiiliksiä Wink Wink
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Empty Vs: Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute?

Viesti  Tutor La Marras 29, 2008 2:31 am

Hello bitches! I'm back Wink
En oikeen tienny mistä alottaa meikän comeback tälle foorumille, joten otan tällaisen helpon topicin ja kokeilen onneani. Elikkä mikä olisikaan paras attributeni? Käsittelen pohdinnat yksittäin:

Strength
Aikanaan olen ollut melko harteikas kaveri ja muistan niitä aikoja lämmöllä. Naisia tuli hauskuutettua pyörittelemällä ilmassa, kaikki asiat tuntuivat luonnistuvan pelkällä fyysisellä ponnistuksella ja turvallisuudentunne oli huipussaan. Takana ovat kuitenkin nuo ajat ja ellen saa elämänrytmiäni hiljalleen takaisin raiteilleen, niin paluuta strengthin luomaan suuruudentunteeseen ei ole vielä pitkään aikaan.

Dexterity
Monet ovat varmasti todistaneet ruumiinrakenteelleni sopimattoman spagaatin suorittamisen ja lentopallo harrastuksena ei sekään sieltä kömpelöimmästä päästä ole. Kuitenkin mulla on tapana kolhia itseäni paikkoihin ja kun tämä lihavuori lähtee liikkeelle niin sitä on hankala hallita. Koordinaatiokykyä yritän jatkuvasti parannella, mutta se ei ole läheskään mitäänt vahvimpias puoliani.

Constitution
Nyt lähestytään jo jotakin minulle ominaisempaa. Kunto oli vielä jokin aika sitten kova, muttei välttämättä enää. Vaan constitution ei ole pelkästään kuntoa vaan myös kestävyyttä. Armeijassa pinnistin 3000m jonka jälkeen pyörryin ja jouduin kolmeksi viikoksi vapautukseen/sairaalaan + magneettikuvaukset, selkäydinnäyte ja sähkökuvaukset. Tällä kaudella olen pelannut paikoiltaan menneellä, leikkauksentarpeessa olevalla peukalolla melko kauan. Ja kolme viimeisintä viikkoa olen mennyt mahdollisesti murtuneella kädellä. Fyysisesti voin pinnistää itsestäni paljon irti. Kuitenkin olen ollut lähiaikoina ilmeisestikin loukkaantumisherkkä eli jääköön constitution kakkosattributekseni.

Intelligence
Ei ei, ei lähiaikoina. Minulla on yleensä ollut mahdoton hinku oppia asioita. Nyt tosin olen ollut kirjoista erossa vaikka kuinka kauan. Intelligence voisi olla vahvimpia puoliani, jos vain harjoittaisin aivojani aktiivisesti.

Wisdom
Huh huh, kirjoittaminen alkaa käydä raskaaksi. Mutta wisdom? Eijei, ei tämäkään. Minulla on helvetin huono muisti, kehno tarkkaavaisuus- ja keskittymiskyky, en ole lainkaan järjestelmällinen. Ainoa wisdom-puoleni on kyky lukea ihmisten kasvoista, eleistä, liikkeistä ja äänensävystä melko tarkasti heidän suhtautumisensa ja asenteensa eri asioihin. Muuten oon kyllä melko ulalla.

Charisma
Jäljelle jää karismaattisuus. Tämä on ainoa attribute minkä voin omaksua ilman suuria tunnontuskia. Kun sille päälle vain tahdon ryhtyä, kykenen ystävystymään täysin tuntemattomien ihmisten kanssa, haltuunottamaan huoneen sosiaalisen keskipisteen ja esiintymään niin, että muut näyttävät vain kalpeilta varjoilta. Vaikka aikanaan minua on koulussa kiusattukin, niin itsevarmuus ja suosionsaavuttaminen ovat vain olleet liekkejä joihin uusi ympäristö ja uusi elämänkatsomus heittivät bensaa. Oli se liekki joskus kuinka pieni vain, niin nyt se roihuaa aina kun sille happea tahdon antaa.

That's all folks Very Happy
Tutor
Tutor
Rookie
Rookie

Viestien lukumäärä : 36
Ikä : 36
Paikkakunta : Soviet Motherland
Reputation : 0
Registration date : 06.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Empty Vs: Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute?

Viesti  Daemon Ma Joulu 22, 2008 2:17 am

[img]Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? 1229903555341id2.th[/img]
Daemon
Daemon
Real Case Discusser
Real Case Discusser

Viestien lukumäärä : 636
Ikä : 36
Paikkakunta : Oulu
Reputation : 3
Registration date : 24.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s8saju00/

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute? Empty Vs: Jos olisit roolipeli hahmo mikä olisi sinun paras atribute?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa