FWoE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Holloway High Class 1-C

5 posters

Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Ma Tammi 03, 2011 3:49 am

Hollowayn lukion 1-C luokan opiskelijat aakkosittain sukunimen mukaan:

1. Babineaux, Wolfe
2. Bolthon, Topher
3. Bonnet, Rumor
4. Boutin, Kori
5. Creede, Flann
6. Escarté, Anette
7. Fields, Lovette
8. Gillet, Ryan
9. Grant, John
10. Grosvenor, Aaron
11. Kemp, Diane
12. Lathrell, Case
13. Lefevre, Elish
14. Mallet, Huxley
15. Martin, Bea
16. Morneault, Ruby
17. Radland, Symphony
18. Rellton, Cinnamon
19. Renard, Brandon
20. Renard, Emmalee
21. Robertson, Gates
22. Rockenbauer, Reed
23. Roy, Leland
24. Sands, Diza
25. Towers, Tesla
26. Vielle, Cissy
27. Zedler, Estela
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Daemon Ma Tammi 03, 2011 11:36 pm

Niin joo tässä olisi tämä Flannin itse esittely uudelle luokalle:

“Hi My name is Flann Creede. I'm the middle child of my family. Well I'm your average student who does not know what he is going to do in future. Some people may think that I have narcolepsy but that is not the case I’m just talented sleeper and I have some other bit more useful talent too at arts. I hope we can study and have fun while we study together. That is all.” ~Flann
Daemon
Daemon
Real Case Discusser
Real Case Discusser

Viestien lukumäärä : 636
Ikä : 36
Paikkakunta : Oulu
Reputation : 3
Registration date : 24.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s8saju00/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Ti Tammi 04, 2011 11:30 pm

Luokan itse-esittely,
Babineaux, Wolfe
:

Nimeni on Wolfe Babineaux. Sukunimi loppuu ö-kirjaimeen lausuttaessa, ei x:ään. Baseemilaiset tuntuvat olevan ongelmissa sukuni nimen kanssa. Olen kotoisin Arzizista, Baleilin kaupungista. Muutimme tänne 4 vuotta sitten, koska vanhempani tulivat Yakatiin töihin. Pidän kaupungista, mutta Baseemin kieli on hyvin koruton. Puhun sujuvasti 5 kieltä äidinkieleni lisäksi. Vapaa-ajan harrasteisiini kuuluu kirjallisuus ja historia. Harrastan myös satunnaisesti liikuntaa..
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Celanas Ke Tammi 05, 2011 1:40 am

Joo no muutkin laittaa näitä tänne niin kaippa sitten minäki.

Diane Kempin esittely luokan edessä:
*Diane puhuu hiljaa, samalla katsoen kenkiään*
"H... hi my na.... na... name is Di... Diane Kemp. I quess I am pre...pretty good with co... computers.
Ni... nice to me.... meet you all.
*Puhuminen loppuu yhtä vaisusti kuin se alkoikin ja Diane kävelee paikalleen tekemättä katsekontaktia kenenkään kanssa.*
Celanas
Celanas
Rookie
Rookie

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 34
Paikkakunta : Satumaa
Reputation : -1
Registration date : 18.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten To Tammi 06, 2011 4:19 pm

Luokan itse-esittely,
Bolthon, Topher:

Olen Topher Bolthon. En oo mikään lukutoukka, vaikka oonki täällä. Joku kirjallisuus ei vois vähempää kiinnostaa. Tietokoneet on jees, niitten kanssa oon aika haka. Älkää silti tulko multa kyselee jos teillä on ongelmia niitten kanssa. Mun sisko on kans tossa 1-B luokalla. Mä en juuri tykkää urheilusta ja se onkin aika tyhjänpäiväistä puuhaa.

Bonnet, Rumor:

Terve kaikille. Minun nimeni on Rumor Bonnet. Olen onnekas päästessäni tähän hienoon lukioon opiskelemaan, vaikka vanhempani ovat hyvin keskituloisia. Olen asunut koko ikäni Yakatissa ja kävin peruskouluni Northgalen koulussa. Harrastan urheilua jonkin verran. Pääsääntöisesti pikajuoksua. Peruskoulussa minua kiusattiin paljon nenäni takia, mutta toivon ettei sama toistu täällä. Toivottavasti meillä tulee hienot vuodet yhdessä.

Boutin, Kori:

Minun nimeni on Kori ja umm pidän musiikista. Eeh tai siis en osaa itse soittaa tai laulaa, mutta tota noin niin tykkään kyllä kuunnella paljon. Ja tota, tykkään keräillä eri bändien julisteita. Olen umm meidän perheen ainut tyttö ja tuota noin, minulla on 3 pikkuveljeä. En oikeestaan silleen ömm urheile juurikaan. Mutta, öö tykkään jumpata kotona. Äh tai siis. Haluaisin saada paljon kavereita tältä luokalta, tota noin, en juuri tunne ketään tästä koulusta. Toivon meille kaikille hyvää koulumenestystä. ää niiin, kiitos.

Escarté, Anette:

Hei kaikki, minun nimeni on Anette Escarté. Harrastan telinevoimistelua mutta en niin paljon että oisin sen takia tullu Hollwayhin. En ole mitenkään hyvä koneiden kanssakaan. Tulin tänne koska poikakaverini on myös tässä koulussa kolmannella luokalla. Ja ku monet kysyy miks mulla on toi tatuointi kämmenselässä (pääkallo jolla on kruunu), ni se on muistuttamassa mua siitä että mun suku oli joskus Masaamin kunigasperhettä. Ajattelin kesällä että tää ois mun tapa kunnioittaa heitä. Eipä mulla muuta sanottavaa.
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Ke Tammi 12, 2011 1:44 pm

Luokan itse-esittely,
Fields, Lovette:

Terve kaikille. Lovette Fields. Olen kotoisin täältä Yakatista ja 16-vuotias kuten taidamme me kaikki olla. Olen täällä opiskelemassa, koska tietokoneet kiinnostavat minua. Ei niin ettenkö olisi ihan hyvä liikunnassa, vaikka en mitään harrastakkaan vakituisesti. Mitäpä sitä sanomaan, olen ihan tavallinen rehellinen tyttö. ... Ai niin. Ja mitä tulee näihin muinaisiin jumaliin, se on uskomatonta p***aa ja en voi uskoa että se uppoo ihmisiin!


Gillet, Ryan

Minä olen puolestni Ryan Gillet. Huomasitte varmaan jo että puheessani on pääkaupungin aksentti. Kyllä olen kotoisin Palierista. Muutimme vanhempieni kanssa tänne noin 4 kuukautta sitten. Isäni on yrittäjä ja äitini on tuon yrityksen sihteeri. En erityisemmin harrasta urheilua ja istunkin pääsääntöisesti tietokoneella, johon suurin osa harrastuksistani sisältyvät. Harrastan paljon graafisia juttuja tietokoneella. Eipä kai mitään muuta.


Grosvenor, Aaron

Nimeni on Aaron Francois Grosvenor. En näe syytä kertoa paljon itsestäni, sillä emme tule olemaan paljon tekemisissä keskenämme. Minua ei kiinnosta tuhlailla aikaani asuntoloissa tai urheilun parissa. Aion opiskella tämän lukion läpi vuodessa tai kahdessa, ja edetä sitten yliopistoon. Siinä kaikki mitä teidän tarvitsee tietää.


Lathrell, Case

zzZZzz.. Ää! Ai.. Minun vuoroni? Aivan. Terve kaikille, minun nimeni on Case Lathrell. Olen täällä oikeestaan sen takia että mokasin mahdollisuuteni Mooren opistoon. Nukahdin katsokaas pääsykokeiden aikana.. Mutta Hollowayn pääsykokeissa pysyin hereillä! Niin... Ja tykkään laulaa. Paljonkin. Urheilu tai tietokoneet ei kai oo niin hirveen hyvällä pohjalla, mutta ainahan sitä voi oppia uutta. Pidetäänhän hauskaa kaikki!


Lefevre, Elish

Terve kaikille. Minun nimeni on Elish Lefevre ja itseasiassa vasta 15-vuotias. Täytän kyllä pian 16. En ole kotoisin Yakatista, mutta olemme asuneet vanhempieni kanssa täällä jo muutaman vuoden. Olen aika tavallinen tapaus, harrastan liikuntaa ja tykkään kuunnella musiikkia. Monet kysyvät monesti että onko minulla jokin sairaus, mutta ei ole. Ihoni on vain vaaleampi kuin monella muulla. En ole hirveen hyvä koneiden kanssa, mutta onneksi minulla on Ruby asuntolakaverina auttamassa pääsemään alkuun. Ei kai minulla muuta. Kiitos.

Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Bulldozer Ke Tammi 12, 2011 2:25 pm

Reedin esittely luokan edessä:

Reed kävelee luokan eteen kädet taskuissa, katsoen vihaisesti jokaista joka katsoo häntä silmiin. "Minä olen Reed Rockenbauer! Punainen Salama! Kaikki jotka aukoo minulle päätä, huomaa elämänsä muuttuneen melko pirullisen tuskalliseksi! Siinä kaikki!" Reed odottaa hetken aikaa, mulkoillen, varmistaen ettei kukaan naura, ja palaa paikalleen, nostaen jalat pöydälle.
Bulldozer
Bulldozer
Beginner
Beginner

Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 36
Paikkakunta : Paska Kaupunni
Reputation : 0
Registration date : 08.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Ke Tammi 12, 2011 8:00 pm

Luokan itse-esittely,
Mallet, Huxley:

Hei, olen Huxley Mallet. Yakatilainen, ihan asun tuossa lähellä. Tulin opiskelemaan tietokoneita ja silleen. En nyt mitenkään erityisemmin pidä urheilusta, mutta eipä minun ruumiin rakenteella siihen niin olisikaan. Eipä minusta varmaan sen enempää. Mutta haluaisin kysyä että kuka lainasi penaalistani lyijykynää aikaisemmin? Kenties kun täytimme tietolomakkeita? Se on violetti, ihan niinku ne muutkin kynät siinä penaalissa. Siinä oli kyljessä numero 11. Olisin kiitollinen jos se idiootti joka otti sen ilman lupaa palauttaisi sen! Kynät on numeroitu yhdestä yhdeksääntoista, ei sieltä välistä voi puuttua yksi kynä! ... Kiitos.


Martin, Bea:

*whistles~~* Aa, kenen vuoro? Minun? Hehe, moi. Minun nimeni on Bea Martin ja Yakatista olen minäkin kotoisin. Isäni saatatte tietää, Trevor Martin, pormestarin. Mitäpä minä nyt itsestäni kertoisin, muuta kun mitä pojat haluaisi kuulla, ehe? Luen aika paljon, dekkareita pääsääntöisesti. Tulin tänne ihan vain koska isäni kävi aikoinaan tämän koulun. Tosin minusta ei tule todennäköisesti ammattigolfaajaa. Mitähän kertoisin *whistles~~* Ah, aivan. Olen myös Baseemin nuorten ihmisoikeusliiton Yakatin piirin hallituksen jäsen. Ajattelin myös hakea lukiomme opiskelijakuntaan vaalien lähestyessä. Muistakaahan äänestää minua, jooko!?


Morneault, Ruby:

Terve kaikille, minä olen Ruby Morneault. Tulen myös täältä Yakatista, tuosta vajaan 20 kilometrin päästä. Tulin tänne opiskelemaan, koska olen aina ollut kiinnostunut pelei... ei ku siis tietokoneista. Hehe. Osaan jo ohjelmoida hiukan, opettelin muutaman kirjan avulla peruskoulussa. Sen lisäksi olen harrastanut tennistä koko pienen ikäni. Ajattelin myös yrittää koulun tennis ryhmään, mutta tiedän kyllä että siellä on vahvoja pelaajia. Tykkään pelata playboxia vapaa-ajalla, pidän myös kovasti ulkoilemisesta ja elokuvista. Ja etenkin nallekarkeista.


Radland, Symphony:

Hei kaikki. Nimeni on Symphony Radland ja olen kotoisin Daylasta. Muutin tänne ihan tätä lukiota varten. Ikäväkseni joudun myöntämään että en tullut tänne ihan täydellä sydämmellä. Ei, ei siis ettenkö olisi halunnut tulla. Mutta en osannut päättää tämän ja Daylassa olevan Feylin lukion välillä. Ratkaisin asian kolikolla *Shows around*. Ratkaisen kaikki hankalat valinnat tällä kolikolla. Luotan että se johti minut oikeaan kouluun. Mutta mitä kertoisin.. Tykkään kirjoista. Luen yleensä vapaapäivinä kolme tai neljä päivässä. Joskus saatan uppoutua niin kirjaan jota luen etten havaitse mitään ympärilläni. *flips the coin* Siinä kaikki, kiitos.


Rellton, Cinnamon:

Hei kaikki! Minun nimeni on Cinnamon Rellton. harrastan cheerleadausta ja tulinkin tänne kun täällä on yksi arvostetuimpia cheerleader ryhmiä kaikista lukioista. Iik! En malta odottaa että pääsen näyttämään heille taitoni. Unelmani on päästä opettajaksi, opettamaan cheerleadausta lukioon. Sen takia tiiänkin että minun pitää tehdä kovasti töitä niin cheerleadauksen kun koulunkin eteen. Meillä kaikilla on unelmamme ja me jotkut olemme niitä toisillemme, hehe.
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  fidel To Tammi 13, 2011 8:13 am

itse-esittely

hyvää huomentapäivää kaikille, olen John Grant ja olen kotoisin faltinin lähistöltä. Olen koko ikäni elänyt maatilalla ja sen ja jumalten suosion ansiosta olenkin kasvanut näin isoksi. Kun nyt maalta olen kotoisin niin voin sanoa että tietokoneet ovat kummallisen hankalia laitteita joiden käytöstä en juurikaan ymmärrä mitään kun en ole moista käyttänyt juurikaan ikinä. Minut tuotiin tähän kouluun pelaamaan jalkapalloa ja harjoittelenkin todella paljon sitä ja kaikkea muutakin urheilua pysyäkseni hyvässä kunnossa. Koulussa en ole koskaan ollut kovinkaan hyvä mutta uskon että kova, nöyrä työ tuo tuloksia ja jumalat auttavat meitä löytämään oman paikkamme tässä maailmassa. kiitos kaikille ja jumalten siunausta.
fidel
fidel
Rookie
Rookie

Viestien lukumäärä : 54
Reputation : 0
Registration date : 06.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten La Tammi 15, 2011 11:16 am

Luokan itse-esittely,
Renard, Brandon:

Hei vaan, Brandon Renard, Daylasta muuttanut. Asun serkkuni luona ja tulin tänne opiskelmaan koska näen että tulevaisuudessa voidin tehdä tietokoneisiin liittyvää työtä. Jos nyt selviän tästä koulusta, ja jos nyt opetuksesta on mitään hyötyä. No ainakin tästä saa jotain ajanvietettä. Eipä kai muuta.


Renard, Emmalee:

Terve kaikille, minun nimeni on Emmalee Renard, tuon toisen änkyrä-Renardin serkku. Minä olen asunut aina Yakatissa, ja nytten Brandon asuu myös meillä. En siis asu lukion omassa asuntolassa. En ole mikään nero, mutta ihan hyvä kouluaineissa ja koneenkäytössä. Tykkään lueskella jonkin verran ja hengailla kavereiden kanssa. Mutta paras kaverini on isän pankkikortti, ehe.


Robertson, Gates:

Terve kaikille. Minun nimeni on gates Robertson ja harrastan koripalloa. Tulin tänne koska halusin päästä yhdistämään urheilun opintoihini, mutta en ole ihan heittopussi opiskeluissakaan. Olen aika nokkela ja opin nopeasti, niin epäilen että pysyn teidän muiden mukana tunneilla. Isäni ruukasi aina sanoakkin että kova työ voittaa taidon, silloin kun taito ei tee kovasti työtä. Kiitos.


Roy, Leland:

Hyvää huomenta kaikille. Minun nimeni on Leland Roy. Olen rauhallinen ja joskus ystävälliseksikin sanottu Shilupan veljeskunnan kasvatti. Minulla on orpotausta ja veljeskunta on ottanut minut orpokodista kasvatikseen nuorena. Mutta toivon ettei tästä koidu erikoiskohtelua, sillä olen täällä yksi muista opiskelijoista. Asun asuntolassa kuten muutkin ja koetan etsiä sivutoimista palkkatyötä maksaakseni omat menoni niin kuin muutkin. Kiitos ja siunausta teille kaikille.

Sands, Diza:

Diza Sands. Kaukaa Baseemista. En oo mistään tyttökoulusta, mutta sanon sen teille pojille että ihan turha tulla leperteleen mitään. Ainut mitä minulta teille heruu on viisi kovaa rystystä naamatauluun. Mutta tytöt, asun myös koulun asuntolassa, Bean huonekaverina. Tulkaa juttelemaan joku kerta.

Towers, Tesla

<in nerise>Terve kaikille, minun nimeni on Tesla. Olen kotoisin pohjoisesta, Tazkiasista. Olen itseasiassa jo 17-vuotias. Olen opiskellut kotikaupungissani Creustekissa sähköpuolen opintoja. Kuitenkin sattumien johtaessa toiseen, muutin Baseemin ja Yakatiin. Hollowayn lukio vaikutti hyvältä valinnalta aloittaa opiskelut uudestaan, etenkin kun se on niin IT-painotteinen. Baseemin kieleni on vielä hiukan huteralla pohjalla, jotenka huomauttakaa mikäli sanon jotain väärin.</nerise>


Vielle, Cissy:

Terve kaikille, minun nimeni on Cissy Vielle. Olen kotoisin pienestä kaupungista etelä-Baseemista, Sgunmarista. Itseasiassa isäni omistaa siellä perinteisen Hemzin susitarhan. Olen aina ollut hyvä urheilussa ja koulun viimeisillä vuosilla olin useaan otteeseen koulun pikajuoksukisoissa mukana. Tulinkin tänne koska pidän nimissäni tällä hetkellä alle 18-vuotiaiden tyttöjen aikaennätystä 400 metrillä. Toivon kovasti että kova pääni päästää minut läpi oppiaineista, sillä en ole ihan mahdottoman älykäs. Kiitos.


Zedler, Estela:

Jahas. 13 poikaa ja 14 tyttöä. Olen yllättynyt luokan sukupuolijakautumasta. Kuulin kyllä että muilla luokilla ennusteet menivät enemmän kohdilleen.. Ah! Anteeksi, eksyin ajattelemaan muita asioita. Minun nimeni on Estela Zedler. Baseemin kuningashuoneen myöntämän matematiikka-stipendin omistaja. Pitäähän se mainita, kun ei sitä kovin monelle jaeta. Mutta ei hätää, en tule nipottamaan teille osaamisistanne. Olen pääsääntöisesti tyytyväinen omissa oloissani ja kirjojen parissa. En kuitenkaan ole tuollainen synkkis kuin Aaron. Sori nyt vain. Mutta kylläpä kai minulta voi tulla pyytään apua jos on matikassa ongelmia.
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Su Helmi 13, 2011 11:30 pm

Luokan istumajärjestys tunneilla:

Holloway High Class 1-C Seats10
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Pe Helmi 18, 2011 12:24 am

Luokan lukujärjestys ensimmäiselle jaksolle

Holloway High Class 1-C Timeta10
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Daemon Pe Helmi 18, 2011 1:16 am

Eli 4 tuntia vapaasti valittavia. Voiko valita vain yhden vai pystyykö jakamaan? Flannilla olisi nimittäin 2 mistä sen voi löytää.
Daemon
Daemon
Real Case Discusser
Real Case Discusser

Viestien lukumäärä : 636
Ikä : 36
Paikkakunta : Oulu
Reputation : 3
Registration date : 24.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s8saju00/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Su Helmi 20, 2011 11:04 pm

Daemon kirjoitti:Eli 4 tuntia vapaasti valittavia. Voiko valita vain yhden vai pystyykö jakamaan? Flannilla olisi nimittäin 2 mistä sen voi löytää.

Kurssit on kursseja. Elikkä lukion noudattaessa pakollista läsnä oloa, on todettavissa että vain yhdelle kurssille voi osallistua. Kurssien välillä oli kahden viikon periodi jolloin pystyin vielä vaihtamaan ryhmää, mutta se aika on mennyt vajaa kolme viikkoa sitten umpeen.

Tähän lisätäkseni: Mielelläni kuulisin pelaajien hahmojen valinnat tähän vapaavalintaisiin liittyen, jonka jälkeen julkistan vielä listat nuista ryhmistä.
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Celanas Ma Helmi 21, 2011 8:11 am

Graphics as visual art Dianelle, eipä noissa oikein muita mahollisia oo Smile
Celanas
Celanas
Rookie
Rookie

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 34
Paikkakunta : Satumaa
Reputation : -1
Registration date : 18.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  fidel Ma Helmi 21, 2011 10:56 am

yhtään musiikkia ja taiteita väheksymättä niin niistä ei ole mitään hyötyä kenellekkään eli John menee salille niinkuin jokaisen itseään kunnioittavan henkilön pitäisi sillä vain hyvä fyysinen kunto mahdollistaa korkeampien aineiden oppimisen niiden todellisessa tarkoituksessa sports sports sports sports
fidel
fidel
Rookie
Rookie

Viestien lukumäärä : 54
Reputation : 0
Registration date : 06.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Daemon Ma Helmi 21, 2011 12:56 pm

Mitten kirjoitti:
Daemon kirjoitti:Eli 4 tuntia vapaasti valittavia. Voiko valita vain yhden vai pystyykö jakamaan? Flannilla olisi nimittäin 2 mistä sen voi löytää.

Kurssit on kursseja. Elikkä lukion noudattaessa pakollista läsnä oloa, on todettavissa että vain yhdelle kurssille voi osallistua. Kurssien välillä oli kahden viikon periodi jolloin pystyin vielä vaihtamaan ryhmää, mutta se aika on mennyt vajaa kolme viikkoa sitten umpeen.

Tähän lisätäkseni: Mielelläni kuulisin pelaajien hahmojen valinnat tähän vapaavalintaisiin liittyen, jonka jälkeen julkistan vielä listat nuista ryhmistä.


Eli se pitää olla 4 tuntia yhtä ainetta? vai voiko se olla 2 ja 2?
Daemon
Daemon
Real Case Discusser
Real Case Discusser

Viestien lukumäärä : 636
Ikä : 36
Paikkakunta : Oulu
Reputation : 3
Registration date : 24.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s8saju00/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Bulldozer Ma Helmi 21, 2011 3:29 pm

Sports all the way for Rockenbauer.

Helppo valinta.
Bulldozer
Bulldozer
Beginner
Beginner

Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 36
Paikkakunta : Paska Kaupunni
Reputation : 0
Registration date : 08.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Ti Helmi 22, 2011 10:24 pm

Daemon kirjoitti:
Mitten kirjoitti:
Daemon kirjoitti:Eli 4 tuntia vapaasti valittavia. Voiko valita vain yhden vai pystyykö jakamaan? Flannilla olisi nimittäin 2 mistä sen voi löytää.

Kurssit on kursseja. Elikkä lukion noudattaessa pakollista läsnä oloa, on todettavissa että vain yhdelle kurssille voi osallistua. Kurssien välillä oli kahden viikon periodi jolloin pystyin vielä vaihtamaan ryhmää, mutta se aika on mennyt vajaa kolme viikkoa sitten umpeen.

Tähän lisätäkseni: Mielelläni kuulisin pelaajien hahmojen valinnat tähän vapaavalintaisiin liittyen, jonka jälkeen julkistan vielä listat nuista ryhmistä.


Eli se pitää olla 4 tuntia yhtä ainetta? vai voiko se olla 2 ja 2?

Läsnäolopakko velvoittaa valitsemaan vain yhden kurssin, kuten aikaisemminkin mainitsin.


Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Daemon Ti Helmi 22, 2011 11:38 pm

Paha paikka, mutta luulen että Flan valitsee musiikin enemmän annettavaa maailmalle sillä vaikka ei niin kauheasti lahjakkuus eroja. Very Happy
Daemon
Daemon
Real Case Discusser
Real Case Discusser

Viestien lukumäärä : 636
Ikä : 36
Paikkakunta : Oulu
Reputation : 3
Registration date : 24.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s8saju00/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten La Helmi 26, 2011 1:12 pm

Tässä vielä muistinvirkistyksenä Coreda Regonin historian tunnin essee aiheet:

• Mystical powers in 5th age
Topher, Ryan, Symphony

• Mystical powers in 6th age
Gates, Bea, Case

• Mysticism in modern world
Brandon, Aaron, Estela

• Eluria – mystical continent
Rumor, Ruby, Diza

• Dark god
Wolfe, Anette, John

• Arnuals
Tesla, Lovette, Huxley

• Eshmoors
Kori, Cinnamon, Emmalee

• Mystical persons as kings’ card
Diane, Reed, Flann

• Randi Holloway
Elish, Leland, Cissy
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten La Maalis 19, 2011 7:53 pm

Vapaavalintaisten kursseille osallistuvat luokalta 1-C:

- Graphics as visual art (Candy Chevalier):
* Wolfe, Topher, Lovette, Ryan, Aaron, Diane, Huxley, Symphony, Estela

- Instrumental music(Kevin Thomas):
* Kori, Case, Flann, Brandon, Emmalee, Leland, Diza, Tesla

- Sports(Oscar Punch):
* Rumor, Anette, Elish, John, Reed, Bea, Ruby, Cinnamon, Gates, Cissy
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Ke Marras 23, 2011 2:07 am

Vähän visualisointia muutamasta hahmosta (all thanks to AA)

Anette

Holloway High Class 1-C Anette10


Ruby

Holloway High Class 1-C Ruby10


Tesla

Holloway High Class 1-C Tesla10


Cinnamon

Holloway High Class 1-C Cinnam10

Kuvat eivät aseta tyylisuuntausta pelin visualisoinnille, lähinnä toimivat antamaan tietynlaisen mielikuvan hahmon päälimmäisistä piirteistä.
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Ke Marras 23, 2011 3:20 am

Ja vielä muutama lisää:

Wolfe

Holloway High Class 1-C Wolfe10

Diza

Holloway High Class 1-C Diza10

Toistaiseksi nämä riittäkööt, lisää saa pyytämällä Wink
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Mitten Ke Marras 23, 2011 3:50 am

Ja tässä vielä mallinnus Anette Escartén kämmneselässä olevasta tatuoinnista:

Holloway High Class 1-C Escart10
Mitten
Mitten
Overlord
Overlord

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 37
Paikkakunta : Raahe/Oulu
Reputation : 1
Registration date : 10.04.2008

http://www.students.oamk.fi/~s7lajo00/FWoE/

Takaisin alkuun Siirry alas

Holloway High Class 1-C Empty Vs: Holloway High Class 1-C

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa